כחלק מתהליך שיפור השירות במועצה אזורית גולן, אנו עושים בדיקה לגבי שביעות רצון המנהלים מהשירות הפנים ארגוני. 

אשמח לעזרתכם לצורך מיקוד צרכים, חסמים ואתגרים  הקיימים היום בעבודה המשותפת בין האגפים והמחלקות. תודה על שיתוף הפעולה
 

עידית בדיחי - רכזת שירות

 

1
פרטים
2
מיפוי הארגון

 

 

 

בכדי שנוכל להבין לעומק את האתגרים וחסמים בשירות הפנים ארגוני של המועצה, אך גם את ההזדמנויות והצלחות - נשמח לפירוט שלך, כמנהל/ת אגף או מחלקה בנוגע למיפוי השירות

 

 

 

 

 

 

אנא ענ/י על שתי השאלות הבאות, 1 (הכי נמוך) ועד 10 (הכי גבוה)

 

כמה מאמץ את/ה מרגיש שאת/ה נדרש/ת להשקיע בכדי לקבל שירות בתוך המועצה? (חובה) שדה חובה

 

איך היית מתאר/ת באופן כללי את חווית השירות הפנים ארגוני במועצה? (חובה) שדה חובה

 

אני בוחר/ת להיעזר בשירות פנים ארגוני וממליץ לקולגות גם כן להיעזר בשירות פנים ארגוני גם במקרים בהם יש חלופה אחרת (חובה) שדה חובה