המועצה האזורית גולן יוצאת בתהליך סדור של שימור וניהול ידע ארגוני כחלק מהשבחת השירותים המוניציפליים ומתוך תפיסה שידע הוא נכס ציבורי.

לצורך כך, נבצע מיפוי של המערכות, הכלים, וההרגלים הקיימים כיום ביחידות השונות של המועצה בכל הנוגע לאחסון, שיתוף, עדכון וניהול מידע.

המיפוי נועד לזהות נקודות חוזקה, חוסרים, כפילויות, וחסמים בתהליכי זרימת הידע בארגון.

המסמך שלפניכם נועד לסייע לכם לחשוב ולשתף כיצד מתקיים כיום ניהול הידע ביחידה שלכם

1
רקע
2
תיאור מצב קיים
3
זיהוי פערים וחסמים
4
המלצות / תובנות מהשטח

 

 

 

 

1. אילו מערכות מידע אתם משתמשים בהן לצורך ניהול העבודה ביחידה? למשל: א.ש. בינה, EPR (חובה) שדה חובה

 

2. האם יש מערכת ייעודית לניהול ידע מקצועי באגף? (למשל מערכת המאגדת נהלים, תהליכים, סיכומים וכו') (חובה) שדה חובה

 

 

3. איך נשמרים חומרים מקצועיים כיום? (חובה) שדה חובה

 

4. האם קיימת מערכת או כלי לארגון וסיכום פניות של תושבים/עובדים?

 

 

 

6. האם קיימות שגרות תיעוד כמו סיכומי פגישות, רישום החלטות, עדכון נהלים? (חובה) שדה חובה

7. האם יש תהליכי קליטה מסודרים לעובדים חדשים הכוללים הסבר על מקורות הידע?

1. אילו קשיים אתם מזהים בניהול הידע ביחידה?

 

3. האם קיימים ממשקים אוטומטיים בין מערכות ביחידה שלכם ו/או בין מערכות של יחידות אחרות?