עובדות ועובדים יקרים,

כחלק מהתהליך לשיפור חווית הלקוח הן בשירות לתושב והן בשירות הפנים הארגוני, נשמח לעזרתכם במילוי שאלון אשר יסייע בתהליך מיפוי תהליכי השירות ביחידה הארגונית שלכם. השאלון מקוון והזמן המוערך למילוי הינו 15-20 דקות.

בהמשך תתקיימנה פגישות אישיות עם חלקכם לצרכי למידה והעמקה בנתונים שתעלו, מתוך רצון לשפר ולייעל את חווית התושב ולהעניק לכם כלים יומיומיים לניהול השירות בקלות ובהצלחה.

תודה מראש על שיתוף הפעולה.

בברכה,

עמית כהן מנכ"ל המועצה.

 

1
פרטים
2
מידע כללי
3
תהליכי שירות
4
הערכת השירות ע"פ מדדים
5
שיפור והתייעלות

 

מנהל/ת אנשים: (חובה) שדה חובה

 

 

 

 

 

 

 

ביחידה הארגונית שלנו קיים רישום של כל הפניות המגיעות אלינו דרך המייל

ביחידה הארגונית שלנו קיים רישום של כל הפניות המגיעות אלינו דרך לשכת ראש הרשות (חובה) שדה חובה

ביחידה הארגונית שלנו קיים רישום של כל הפניות המגיעות אלינו דרך הטלפון (חובה) שדה חובה

היחידה הארגונית שלנו נעזרת רבות במוקד לצרכי ניהול פניות התושבים (חובה) שדה חובה

 

אני מודע/ת היטב לכמות הפניות המגיעות ליחידה הארגונית שלנו (חובה) שדה חובה

 

קיים אצלנו מנגנון לבדיקת שביעות הרצון של התושבים מהשירות הניתן ביחידה הארגונית שלנו (חובה) שדה חובה

 

 

 

עד כמה את/ה מעריך/ה שקל לתושבים / עובדים לקבל שירות מהיחידה הארגונית שלכם? (חובה) שדה חובה

עד כמה את/ה מעריך/ה שהתושבים שלכם מרוצים באופן כללי מחווית השירות שהיחידה הארגונית שלכם מספקת? (חובה) שדה חובה

מה לדעתך הסבירות שהתושבים ימליצו לתושבים אחרים לפנות ישירות ליחידה שלך על מנת לקבל מענה (ולא נגיד לפנות ישירות לראש הרשות) ? (חובה) שדה חובה