עובד/ת יקר/ה, 

כחלק ממאמץ המועצה לייעל תהליכים, לשפר את חוויית השירות לתושבים ולצמצם שימוש בניירת ידנית – אנו מקדמים מהלך רחב של הפיכת טפסים ידניים למקוונים.
המעבר לטפסים דיגיטליים מאפשר זמינות גבוהה יותר, טיפול מהיר, הפחתת טעויות, וניהול מידע איכותי יותר – הן לתושבים והן לעובדי המועצה.
אם ברשותך טופס ידני שברצונך להמיר לטופס מקוון, נשמח שתמלא/י את הפרטים הבאים, כדי שנוכל להבין את הצורך, להעריך את היקף השינוי, ולתעדף בהתאם.
 
 

פרטים מזהים

 

 
 

פרטי הטופס הקיים

מה מבקשים למלא ולאיזה צורך

מי ממלא את הטופס? (חובה) שדה חובה

אפשר לסמן יותר מאפשרות אחת

באיזו תדירות נעשה שימוש בטופס? (חובה) שדה חובה

האם נדרשים אישורים / חתימות כחלק מהתהליך? (חובה) שדה חובה

איך המידע צריך להישלח לעובד/ת? (חובה) שדה חובה

למשל עדכון מערכת, טיפול פנימי, שליחה לגורם אחר וכו'

 

 
 

שיקולים ותיעדופים

מה הבעיות בשימוש בטופס הנוכחי? (חובה) שדה חובה

אפשר לסמן יותר מתשובה אחת

 

 

האם יש צורך בהעלאת קבצים כחלק מהטופס? (חובה) שדה חובה

 

קבצים נלווים